تهران، تهرانپارس، خیابان اتحاد، خیابان احسان، بین کوچه 19 و 20، پلاک 311

021-77960495

09338600209

info@erfan-hose.com

آموزش پرس شیلنگ

آموزش پرس شیلنگ به همراه ویدیو آموزشی – کار با دستگاه پرس شیلنگ

به مقاله آموزش پرس شیلنگ عرفان و نحوه پرس شیلنگ فشار قوی و همینطور پرس شیلنگ فشار ضعیف خوش آمدید. آموزش پرس شیلنگ با متد روز و معرفی دستگاه پرس شیلنک

آموزش پرس شیلنگ به همراه ویدیو آموزشی – کار با دستگاه پرس شیلنگ

به مقاله آموزش پرس شیلنگ عرفان و نحوه پرس شیلنگ فشار قوی و همینطور پرس شیلنگ فشار ضعیف خوش آمدید. آموزش پرس شیلنگ با متد روز 

در این مقاله با نحوه پرس کردن اتصالات به شیلنگ های فشار قوی و هیدرولیک و یا پنوماتیک آشنا خواهید شد و همینطور نیاز هایی که برای پرس کردن انواع اتصالات لازم هست را توضیح خواهیم داد.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که نمیدانند پرس شیلنگ چیست ، پبشنهاد میکنیم جهت آگاهی بیشتر به مقاله پرس شیلنگ چیست رفته و بعد، با این مقاله ، با نحوه انجام پرس شیلنگ آشنا بشوید. کلیک کنید!

پرس شیلنگ عرفان بزرگترین فروشگاه پرس شیلنگ فشار قوی شرق تهران واقع در تهران پارس ، جهت برقراری ارتباط از طریق صفحه تماس باما اقدام فرمایید.

قبل از شروع مقاله شمارو دعوت می کنیم به تماشای ویدیو آموزشی تهیه شده در مورد نحوه انجام پرس شیلنگ

برای تماشای ویدیو آموزشی پرس شیلنگ
بر روی تصویر کلیک نمایید.

مدت زمان ویدیو 5 دقیقه می باشید.
در صورت عدم تمایل به تماشا ویدیو متن زیر را بخوانید.

چگونگی پرس شیلنگ

درمرحله اول به جمع آوری نیاز مندی های مشتریان می پردازیم ، در این مرحله باتوجه به نوع مصرف مشتری ،  شیلنگ مورد نیاز را انتخاب میکنیم.

مواردی که در انتخاب شیلنگ جهت پرس شیلنگ بررسی میگردد عبارتند از:

  • محلولی که از داخل شیلنگ رد خواهد شد.
  • حرارتی که آن محلول خواهد داشت.
  • فشاری که قرار است از شیلنگ عبور کند.
  • سایز مورد نیاز.
  • انتخاب یک لا یا دولا بودن شیلنگ.
 

با برآورد فشاری که باید از شیلنگ مورد نظر گذر کند و اتصالاتی که آن فشار ها را باید تحمل کند ، ما به مشتریان در انتخاب شیلنگ و اتصالات مناسب راهنمایی لازم را می دهیم.

 

پس از انتخاب شیلنگ و اتصالات، شروع به مقدمات آماده سازی شیلنگ جهت پرس کردن می نماییم. برای آماده سازی شیلنگ ابتدا قسمت ابتدایی یا انتهایی شیلنگ که باید با اتصالات مربوطه پرس شوند را با کاتر یا تیغ موکت بری یا دستگاه برش شیلنگ ، مقداری از روکش شیلنگ را حذف میکنیم تا به سیم های درون شیلنگ برسیم ، چرا که اتصالات مربوطه، روی سیم های شیلنگ پرس شوند تا در فشار مثلا 150 بار دستگاه پرس شیلنگ، تحمل داشته باشند، اگر با روکش، این فشار را به شیلنگ وارد نماییم، روکش ترکیده و اتصالات ما دچار درز و در رفتگی یا سوراخ می شوند.

آموزش پرس شیلنگ

خوب ، امیدوارم تا اینجا مقاله برای شما مفید بوده باشه  ، جهت آشنایی با دستگاه پرس شیلنگ و انواع آن پیشنهاد میکنم به مقاله معرفی دستگاه پرس شیلنک رفته از طریق لینک رو به رو: کلیک کنید!

 

پس از برش روکش شیلنگ، اتصالات مربوطه را بر روی آن قرار داده و شیلنگ آماده پرس کردن می باشد، حال با توجه به نوع و اندازه شیلنگ، دستگاه مورد نظر را انتخاب می نماییم که با ابعاد شیلنگ ما هماهنگی داشته باشد. برای آشنایی بیشتر لطفا ویدیو این مقاله را تماشا نمایید.

بعد از انجام مراحل پرس شیلنگ ، شیلنگ مورد نظر را تست و به دست مشتری میرسانیم، توجه داشته باشید که این مقاله نتیجه 20 سال خدمت و تجربه بوده و جنبه آشنایی با نحوه پرس شیلنگ را دارد. لطفا برای ورود به بازار کار تنها به این مقاله اکتفا نکنید.

جهت داشتن هرگونه سوال در مورد پرس شیلنگ در نطرات یا از طریق تماس با ما در ارتباط باشید. با نظراتتون ما را همایت فرمایید.

تهیه شده توسط پرس شیلنگ عرفان – هرگونه کپی از مطلب بدون ذکر ناشر پیگرد دارد و با ذکر ناشر بلامانع می باشد.

کل امتیاز کاربران به این نوشته
لطفا به این مقاله امتیاز دهید
[کل: 17 میانگین: 4.5]

درمورد نویسنده این مقاله

لطفا به این مقاله امتیاز دهید
[کل: 17 میانگین: 4.5]

مقالات مرتبط

بزرگترین مرکز خدمات پرس شیلنگ فشار قوی در تهرانپارس

پرس شیلنگ عرفان با سابقــه 20 ساله در خدمـات پرس شیلنگ فشار قوی و خدمات هیدرولیک و پنوماتیک خدمتگذار به شمــا دوستان عزیز مـی باشد.

www.ERFAN-HOSE.com

12 پاسخ

  1. کاش بیشتر مقاله در مورد پرس شیلنگ بزارید ، سپاس از سایت زیبا و مفیدتون، من با شما همکاری داشتم تک تک شما بسیار گل و دوست داشتنی هستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *