تهران، تهرانپارس، خیابان اتحاد، خیابان احسان، بین کوچه 19 و 20، پلاک 311

021-77960495

09338600209

info@erfan-hose.com

دستگاه پرس شیلنگ

دستگاه پرس شیلنگ برقی | دستگاه پرس شیلنگ دستی
خرید دستگاه پرس شیلنگ و اتصالات پرس شیلنگ به قیمت روز
دستگاه پرس شیلنگ

دستگاه پرس شیلنگ

دستگاه پرس شیلنگ دستگاهی است برای اتصال دادن شیلنگ ها به اتصالات شیلنگ و استفاده آن در ماشین آلات و لوازم صنعتی

پرس شیلنگ عرفان با سابقــه 20 ساله در خدمـات پرس شیلنگ فشار قوی و خدمات هیدرولیک و پنوماتیک خدمتگذار به شمــا دوستان عزیز مـی باشد.

دستگاه پرس شیلنگ

دستگاه پرس شیلنگ دستی

در مدل دستگاه پرس شیلنگ دستی اولین چیزی که ذهن مارو به خودش مشغول میکنه دستی بودن این دستگاه می باشد. اولین دستگاه هایی که برای پرس شیلنگ ساخته شده دستگاه پرس شیلنگ دستی بوده که با توجه به نیاز جامعه و سرعت تکنولوژی دستگاه پرس شیلنگ برقی تولید و به بازار ارائه شده.

از مزایای پرس شیلنگ دستی میتوان به عدم نیاز به برق اشاره کرد، به طوری که در نبود برق و یا عدم دسترسی به برق در مناطق مختلف میتوان از دستگاه پرس شیلنگ دستی استفاده نمود. اما دستگاه پرس شیلنگ چه کارایی دارد؟

دستگاه پرس شیلنگ

دستگاه پرس شیلنگ دستی چه کارایی دارد؟

دستگاه پرس شیلنگ

در پاسخ با این سوال ، لازم به ذکر است که امروزه تمام اتصالات شیلنگ هیدرولیک با دستگاه پرس شیلنگ صورت میگیرد که حتی اکثر آنها را میتوان در زندگی روزمره دید مانند تمامی اتصالات شیلنگ ماشین سواری مثل شیلنگ هیدرولیک خودرو ، در خانه شیلنگ های مربوط به پکیج ها و اسپلیت ها تماما با دستگاه پرس شیلنگ ، پرس شده اند.

خوب دستگاه پرس شیلنگ مدل ها وتنوع های خاصی دارند و فشار هر دستگاه متفاوت می باشد. به این صورت که در مدل های دستی چند مدل داریم که یکسری متحرک هستند و میتوان روی کار مانند خودرو کار نمود و یک سر شیلنگ که خراب هست را بدون باز کردن دو طرف شیلنگ تعمیر نمود، مدل دیگر نیمه متحرک یا رو میزی میباشد که برای فشار های بالاتر و شیلنگ های سر سخت تر منتهی با زور دست مثل جک ماشین استفاده میشود . پرس شیلنگ عرفان دارای کلیه دستگاه اعم از دستگاه پرس شیلنگ دستی و دستگاه پرس شیلنگ برقی می باشد.

بهترین نکته داشتن دستگاه پرس شیلنگ دستی همینطور که اشاره کردیم عدم دسترسی به برق میباشد، اما یکی از فواید دیگر دستگاه پرس شیلنگ دستی مناسب بودن برای کار های سریع و کوچک می باشد، که اگر اپراتور ها مشغول دستگاه های برقی هستند شما سریعا میتوانید با دستگاه پرس شیلنگ دستی کار خود را به سرانجام برسونید. اما بریم سراغ معایب دستگاه پرس شیلنگ دستی.

از معایب دستگاه پرس شیلنگ دستی باید به سرعت عمل و عدم توان فشار بالا اشاره کرد. در این کار سرعت عمل بسیار مهم است. به طوری که وقتی شرکتی 100 واحد شیلنگ را به اتصال میخواد وصل نماید شما با دستگاه پرس شیلنگ دستی هم توان کمتری خواهید داشت هم کل وقت شما صرف همین سفارش می شود.

مقالات مرتبط با
پرس شیلنگ

دستگاه پرس هیدرولیک

دستگاه پرس هیدرولیک + انواع و مشخصات

دستگاه‌های پرس هیدرولیکی ابزارهای قدرتمندی هستند که برای ایجاد فشار و کشش قوی بر روی اشیاء مختلف مانند لوله‌ها، شیلنگ‌ها، و قطعات فلزی استفاده می‌شوند. این دستگاه‌ها با استفاده از نیروی هیدرولیکی، قادر به اعمال فشار قوی بر روی مواد مختلف بوده و در انواع صنایع و کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ادامه مطلب »
انواع شیلنگ هیدرولیک

انواع شیلنگ هیدرولیک و فشار قوی + مزایا معایب

شیلنگ های هیدرولیک تقریباً در تمام سیستم های هیدرولیکی حیاتی هستند، بنابراین تصور کنید که اگر ناگهان خراب شوند چه اتفاقی خواهد افتاد. انعطاف پذیری شیلنگ هیدرولیک به اجزای سیستم اجازه می دهد تا در راحت ترین یا کارآمدترین موقعیت قرار گیرند، زیرا می تواند از گوشه ها، فضاهای محدود و با هر طولی عبور کند.

ادامه مطلب »

دستگاه پرس شیلنگ برقی

بعد از توضیح دستگاه پرس شیلنگ دستی نوبت مدل برقی این دستگاه میرسد، در پرس شیلنگ سرعت و عملکرد و همچنین تضمین کیفیت پرس شیلنگ مهم ترین نکاتی است که باید به آن پرداخت ، دستگاه پرس شیلنگ برقی خطای کمتری نسبت به دستگاه پرس شیلنگ دستی دارد چرا که نیمی از کار ها و فشار ها به صورت اتومات به دستور اپراتور دستگاه پرس شیلنگ صورت میگیرد و ما میتوانیم تضمین بهتری به مشتری خودمان بدیم. دستگاه پرس شیلنگ برقی با فشار های مختلفی ساخته شده اند و بسته به نیاز شما آن را تهیه میکنید. امروزه در تمام ماشین آلات صنعتی اتصالاتی وجود دارد که با دستگاه پرس شیلنگ برقی این شیلنگ های هیدرولیک و پنوماتیک به هم متصل میگردند.

دستگاه پرس شیلنگ
دستگاه پرس شیلنگ

کار با دستگاه پرس شیلنگ برقی زیاد پیچیده نیست اما بدون تجربه هم نمیتوان انجام داد و حتی هر جایی هم از این دستگاه پرس شیلنگ برقی به درستی استفاده نمیکند و فقط به صورت تئوری فرا گرفته اند. به این ترتیب مشتری ( شخص یا شرکت ) مانند آتیش نشانی و خودرو سازی با استفاده از اتصالات نادرست دچار مشکل و نقص حین انجام کار میشوند. پس قبل از سفارس به فروشگاه های پرس شیلنگ از انجام درست کار اطمینان حاصل فرمایید.

در پرس شیلنگ عرفان ما از بهترین و بروزترین دستگاه ها و اتصالات شیلنگ هیدرولیک استفاده مینماییم و تمامی اپراتور های دستگاه پرس شیلنگ با تجربه و بدون خطا و کار بلد هستند. این مجموعه با دارا داشتن کادری مجرب و متخصص این تضمین را به تمام مشتریان میدهد که کاری با کیفیت از نظر پرس شیلنگ تحویل خواهند گرفت.

دستگاه پرس شیلنگ برقی از فشار بالایی برخوردار است ، بدون دخالت دست، شما به راحتی هر فشاری که میخواهید به شیلنگ و اتصالات بیارین را با تنظیم دستگاه به راحتی میتوانید انجام دهید. خوب به این ترتیب مزایا دستگاه پرس شیلنگ برقی کاملا مشخص شد که نیازی به فشار دست وغیره ندارد. از معایب یا ضعف های این دستگاه میتوان به برقی بودن آن اشاره کرد که در مواقع نبود برق کارایی نخواهد داشت.

پرس شیلنگ عرفان با دارا بودن چندین دستگاه در کارگاه پرس شیلنگ خود از سرعت بالایی برخوردار است و میتواند به راحتی با تمامی شرکت های متقاضی همکاری نماید. فروشگاه پرس شیلنگ عرفان علاوه بر خدمات پرس شیلنگ به شرکت ها به مشتریان عزیزی که تشریف فرمایی میکنند هم ارائه خدمات دارد. همچنین جدا از پرس شیلنگ و خدمات پرس شیلنگ و دستگاه پرس شیلنگ ما فروش قطعات و اتصالات پرس شیلنگ ، شیلنگ هیدرولیک ، تسمه ، بلبرینگ ، اتصالات پنوماتیک و … را به مشتریان ارائه می نماییم.

اگر به دنبال یاد گیری پرس شیلنگ هستید پیشنهاد میکنم سری به مقالات آموزش پرس شیلنگ در سایت ما بزنید و همچنین اگر به دنبال این هستید که پرس شیلنگ چیست برای شما مقالاتی در این خصوص آماده کرده این که میتوانید ببینید و آگاهی خود را بالا ببرید.

ما بهترین کیفیت را تضمین می کنیم

فروشگاه عرفان فروشنده انواع شیلنگ های فشار قوی و اتصالات فشار قوی هیدرولیک و پنوماتیک
تضمین کیفیت

پرس شیلنگ عرفان همواره در هر مرحله از خدمات پرس شیلنگ فشار قوی با تضمین کیفیت پرس در هر سایزی کنار شما عزیزان می باشد

آماده سازی سریع سفارشات

ما با داشتن تیمی توانمند و حرفه ای در خدمات پرس شیلنگ و با استفاده از دستگاه های بروز رکورد سریع ترین خدمات پرس شیلنگ را در 20 سال گذشته نصیب خود کرده ایم

راهنمایی آنلاین یا تلفنی

برای آسایش خیال شما کارشناسان ما قبل و بعد از خرید محصولات یا خدمات پرس شیلنگ ، هم از طریق واتساپ و هم از طریق تماس تلفنی پاسخگوی صدای گرم شما هستند

استفاده از دستگاه های بروز

فروشگاه پرس شیلنگ عرفان خدمات خود را با بروز ترین دستگاه های پرس شیلنگ موجود در ایران عرضه میکند ، همچنین کیفیت پرس شیلنگ خود را تضمین کرده و با خیالی آسوده از خدمات ما بهره می برید

پذیرش انواع پرس از سایز 3/16 اینچ تا 5 اینچ

خدمات پرس شیلنگ فشار قوی ما تمامی سایز های شیلنگ فشار قوی را ساپورت میکند،

20 سال تجربه در صنعت پرس شیلنگ

مفتخریم که در کنار شما عزیزان و در کشور عزیزمان با بیش از 20 سال تجربه در کنارتان هستیم

راه های ارتباطی

با ما در تماس باشید

021-77960495
021-77960497
021-77340923

ما را در گوگل مپ سرچ کنید

پرس شیلنگ عرفان
  
  
  

در واتساپ و اینستاگرام پیغام بزنید

واتساپ : 09338600209
اینستاگرام : peres_shilang_erfan